Deklaracja dostępności Strony Grójeckiego Ośrodka Kultury w Grójcu
Gminny Ośrodek Kultury w Grójcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony Grójeckiego Osrodka Kultury.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawa
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawa o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- brak audio deskrypcji dla materiałów video/multimedialnych
- cześć plików nie jest dostępnych cyfrowo,
- brak opisów alternatywnych i tytułów dla części zdjęć i grafik,
- dokumenty PDF, DOC, DOCX nie sa w całości poprawnie odczytywane przez programy dla osób niewidzących (np. nieprawidłowo przygotowane tabele, wykresy, obrazki, brak sekcji nawigacyjnych, tytułu itp.),
Wyłączenia
- część plików PDF, DOC, DOCX została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklaracje sporządzono dnia:
- Deklaracje została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklaracje sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: dyrektor Monika Woźniak.
- E-mail:dyrektor@gokgrojec.pl
- Telefon: 48 664 23 06
Kazdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić zadanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Zadanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy zadanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli zadanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji zadania można złożyć skargę do organu nadzorującego poczta lub droga elektroniczna na adres:
- Organ nadzorujący: Burmistrz Gminy Miasta Grójec
- Adres: ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec
- E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Telefon: 48 664 30 91
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek Grójeckiego Ośrodka Kultury w Grójcu, ul. Józefa Piłsudskiego 3, 05-600 Grójec
- Wejście główne od strony przedniej,
- Zainstalowana pochylnia,
- Budynek ma trzy kondygnacje,
- Sekretariat znajduje sie na pierwszym piętrze,
- Szerokie korytarze, klatka schodowa,
- Toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich,
- Brak ograniczeń związanych ze wstępem z psem asystującym,
- Brak możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego,
- Parking posiada wydzielone miejsca dla niepełnosprawnych.